Search

נתניהו: הפרטים עם כחול לבן סגורים, מתחייב שגנץ יחליף אותי אחרי שנה וחצי - וואלה!

נתניהו: הפרטים עם כחול לבן סגורים, מתחייב שגנץ יחליף אותי אחרי שנה וחצי - וואלה!

נתניהו: הפרטים עם כחול לבן סגורים, מתחייב שגנץ יחליף אותי אחרי שנה וחצי
צילום: רוני כנפו, לע"מ, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שבת) כי בין הליכוד וכחול לבן ישנה הסכמה על הקמת ממשלת אחדות, אך עדיין לא נחתם הסכם רשמי בין הצדדים. "יש הסכם סגור עם כחול לבן. כל הפרטים סגורים. הצעד האחרון חוץ מחתימה, אבל כל הפרטים סגורים", אמר נתניהו בריאיון לחדשות 12.

לדבריו ראש הממשלה, "במסגרת מתווה האחדות עם כחול לבן אני מתחייב לפנות את כסאי בתוך שנה וחצי בספטמבר 21. ההסכם מוכן לחתימה. מה שמונע את זה כרגע זה לגלוש להשתלטות על הכנסת. זו קריאה אחרונה לאחדות. לא תוכל לקום ממשלה". נתניהו תקף את בכיר כחול לבן יאיר לפיד ואמר כי תכניתו "היא לקבל את יו"ר הכנסת בניגוד להסכם האחדות, ולהעביר חוקים שימנעו ממני להתמודד ולהעביר בחירות ישירות כדי שבני גנץ יתמודד בלי שאף אחד יוכל להביס אותו".

Let's block ads! (Why?)



2020-03-21 19:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDc5NzbSAQA?oc=5
CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDc5NzbSAQA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו: הפרטים עם כחול לבן סגורים, מתחייב שגנץ יחליף אותי אחרי שנה וחצי - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.