Search

ספר הבוחרים פורסם: יהודה גליק הודח מהליכוד - סרוגים

ספר הבוחרים פורסם: יהודה גליק הודח מהליכוד - סרוגים

חדשות סרוגים22.12.19 18:50  כ"ד בכסלו תשפ

גליק חוזר בו: "חזל"ש, מדובר בתקלה"

  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

ביום חמישי הקרוב ייערכו פריימריז לראשות מפלגת הליכוד בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לחבר הכנסת גדעון סער. בשבועות האחרונים נשמעות טענות מסביבת סער כי מתפקדי ליכוד שהצהירו על תמיכה בו, נמחקו מספר בוחרים.

הערב (ראשון) חבר הכנסת לשעבר ואיש הליכוד יהודה גליק, טען כי הוא הודח מהמפלגה וכי שמו אינו מופיע בספר הבוחרים. לאחר בדיקה נוספת הוא גילה: מדובר בתקלה.

עוד באותו נושא

"הפריימריז מעירים את השטח, נתניהו יזכה ויוביל"


בשיחה לאתר ynet סיפר גליק: "נכנסתי ברוב תומי לברר איך אני מצביע, ולתדהמתי הוציאו אותי מספר הבוחרים. לא נכנסתי כדי לבדוק אם אני מצביע – אלא איפה. היה כתוב שאני לא בספר הבוחרים". על פי הדיווח, בליכוד דחו את הטענה ואמרו כי גליק עדיין נמצא ברשימות.

לאחר כשעה ובדיקה נוספת אמר גליק: "חזל"ש. מסתבר שמדובר בתקלה באתר האינטרנט של הליכוד. ממנגנון הליכוד יצרו קשר ומבדיקה ממוחשבת רשמית של אנשי המחשבים מסתבר שאני מופיע בספר הבוחרים. תודה לכולם".

חבר הכנסת יואב קיש טען בשבוע שעבר כי התגלו בעיות בספר הבוחרים: "קיבלנו את ספר הבוחרים. בעיות קשות שאני מקווה שמקורן בטעות ולא ביד מכוונת. יבדק בבית הדין של התנועה. אנחנו ננצח". לדברי קיש, "יש גריעת אלפי מתפקדים מספר הבורחים הנושא בבדיקה".

עוד באותו נושא

"בחירה בנתניהו זו בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא"


עקיבא נוביק פרסם בשבוע שעבר כי אנשי נתניהו העבירו בוועדת הבחירות של הליכוד החלטה שלפיה חברי ליכוד יוכלו להצביע רק בקלפי בה הם רשומים (ולא בכל קלפי, כמו בעבר). אנשי סער טענו שזה מנוגד לסיכום של נתניהו עם חיים כץ, ונועד לפגוע בהם.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-22 16:50:20Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDAxOTk3LSVENyVBMSVENyVBNCVENyVBOC0lRDclOTQlRDclOTElRDclOTUlRDclOTclRDclQTglRDclOTklRDclOUQtJUQ3JUE0JUQ3JTk1JUQ3JUE4JUQ3JUExJUQ3JTlELSVENyU5OSVENyU5NCVENyU5NSVENyU5MyVENyU5NC0lRDclOTIlRDclOUMlRDclOTklRDclQTctJUQ3JTk0JUQ3JTk1JUQ3JTkzJUQ3JTk3LSVENyU5RSVENyU5NCVENyU5QyVENyU5OdIBAA?oc=5
CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDAxOTk3LSVENyVBMSVENyVBNCVENyVBOC0lRDclOTQlRDclOTElRDclOTUlRDclOTclRDclQTglRDclOTklRDclOUQtJUQ3JUE0JUQ3JTk1JUQ3JUE4JUQ3JUExJUQ3JTlELSVENyU5OSVENyU5NCVENyU5NSVENyU5MyVENyU5NC0lRDclOTIlRDclOUMlRDclOTklRDclQTctJUQ3JTk0JUQ3JTk1JUQ3JTkzJUQ3JTk3LSVENyU5RSVENyU5NCVENyU5QyVENyU5OdIBAA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ספר הבוחרים פורסם: יהודה גליק הודח מהליכוד - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.