Search

ההרוג בתאונה סמוך לנתב"ג: יוסף קהלני מפתח תקווה - ערוץ 7

ההרוג בתאונה סמוך לנתב"ג: יוסף קהלני מפתח תקווה - ערוץ 7

יוסף קהלני בן 79 מפתח תקווה הוא ההרוג בתאונת האוטובוס הקטלנית אמש (ראשון) ליד נתב"ג שבה התנגש אוטובוס בטרמפיאדה מבטון, כך הותר בצהריים לפרסום.

קהלני, אב לשלוש בנות וסב ל-14 נכדים, נהג לעלות לירושלים לעתים מזומנות. הוא התגורר בסמוך לתחת האוטובוס של קו 947 לירושלים ובמרחק של תחנות בודדות ממקום התאונה.

בתאונה הקשה נהרגו שלוש נשים נוספות, בשנות ה-30 וה-50 לחייהם. שמותיהן עדיין לא הותרו לפרסום.

איריס, בתו של קהלני, סיפרה לחדשות 12 בכאב על השעות הקשות ועל אביה.

"חיכו לי ליד הבית שוטר ועובדות סוציאליות, ובגלל שאני הבת הבכורה הוטל עליי לספר לשאר המשפחה. זה קשה ועצוב. הפעם האחרונה שדיברתי איתו הייתה במוצאי שבת", סיפרה איריס. "הייתי אמורה להיפגש איתו היום, הייתי צריכה לבוא לניחום אבלים ודיברנו על זה, הוא שאל מה שלום הילדים ומה קורה עם כולם, איך את מסתדרת. תמיד הוא היה שואל את הדברים האלה".

"לא הספקתי להיפרד ממנו כמו שצריך. כשאנשים חולים והולכים למות אנשים נפרדים מהם. גוש בטון הרג לי את האבא ולא הצלחתי להיפרד". את אביה תיארה כ"איש צדיק, איש של מצוות ועזר לכולם. אבא נשמה וסבא מדהים, נשמה יתרה. לב ענק. זה אובדן עצום עבור המשפחה, אמא שלי שבורה".

"אבא הלך לטייל בירושלים, בדרך חזרה לא ידענו שהוא באוטובוס הזה ואז זה קרה. הוא יצא כרגיל מהבית, הוא היה בן 79 עם רוח צעירה. הוא פנסיונר שאהב לטייל בירושלים, אדם של טבע, לא אדם של רכב או טלפון".

ארבעה הרוגים בהתנגשות אוטובוס בקיר בטון

Let's block ads! (Why?)



2019-12-23 10:35:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjIwNDbSAQA?oc=5
52781735800527

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ההרוג בתאונה סמוך לנתב"ג: יוסף קהלני מפתח תקווה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.