Search

המלחמה בקורונה: "אזהרות מסע ובידוד צפויים גם למדינות נוספות בעולם" - ישראל היום

המלחמה בקורונה: "אזהרות מסע ובידוד צפויים גם למדינות נוספות בעולם" - ישראל היום

חשש גובר בישראל מפני אזהרות מסע והוראות בידוד ליעדים חדשים בעולם, כך עולה היום (שבת) מדבריו של גורם המעורה בסוגייה עם כתב ישראל הים. 

הגורם סיפר כי "אנחנו לא רחוקים מלראות אזהרות לחוזרים ממדינות נוספות באירופה וייתכן שגם לארצות הברית. אני מאוד מקווה שלא נצטרך להגיע לשם". 

הגורם התייחס לכישלון העולמי עד כה לעצור את התפשות הנגיף ואמר: "אני רוצה להיות אופטימי ולקוות שיהיה בסדר למרות שאיך שזה נראה עכשיו, זה לא קרוב לבלימה".

עלייה מדאיגה במספר הנדבקים נרשמת בימים האחרונים בבריטניה, הולנד ושבדיה והן מקרבות למספר הנדבקים ולקצב שגרם למשרד הבריאות הישראלי להוציא אזהרה בנוגע למדינות אחרות כמו גרמניה וצרפת.

עוד בנושא:

הקורונה בישראל: 4 חולים נוספים אובחנו בשעות האחרונות

בית לחם: 15 תיירים בהסגר במלון

משרד הבריאות: "המסכות לא יעילות בפני הקורונה

בארצות הברית נרשמו כבר 17 מקרי מוות כתוצאה מווירוס הקורונה והמספרים במדינה עולים בקצב די מהיר. בארצות הברית ביצעו עד לפני יומיים, כמה מאות בדיקות בלבד ומתוכן, נמצאו אחוז גבוה יחסית של נדבקים. בהשוואה לדרום קרואיה לצורך העניין, שם נערכו כמאה וחמישים אלף בדיקות לנגיף הקורונה ובאיטליה נערכו למעלה משלושים אלף בדיקות.

שמיים סגורים

בתוך כך, רשימת חברות התעופה שמפסיקות את טיסותיהן לישראל מתארכת. אתמול הודיעה חברת איבריה הספרדית כי תשהה את כל טיסותיה לארץ. אייר אירופה צפויה לנקוט בצעד דומה וזאת לאחר שקבוצת לופטנזה הודיעה על כך יממה קודם לכן.

עוד נודע הבוקר כי אל על ביטלה טיסות לאמסטרדם ובוקרשט שהיו אמורות להמריא הלילה (בין שבת לראשון) בנוסף לכל שאר היעדים אליהם בוטלו טיסות של החברה. חברת התעופה אייר אירופה הספרדית מבטלת גם היא טיסות מישראל כבר ממחר. 

החברות מצטרפות לרשימה ארוכה של חברות תעופה זרות וישראליות שמבטלות קווים וטיסות מישראל ואליה. בין הקווים הבולטים שבוטלו בשבועות האחרונים ניתן כמובן למנות את הקו של אל על לתאילנד, טיסות של החברה ליעדים פופולריים וביניהים ברלין וברצלונה, דחיית הקו החדש לטוקיו ועוד. חברת קתאי פסיפיק השהתה את כל טיסותיה לארץ וכך גם היינאן, סצ'ואן ואליטליה.

לא מעט טיסות של איירפראנס, וויז, ראינאייר וחברות נוספות בוטלו. מדובר ברשימה ארוכה אליה מתווספות מדי יום חברות נוספות. גם חברות התעופה הישראליות הקטנות יותר, ישראייר וארקיע, הודיעו על לא מעט ביטולים בשבוע האחרון. 

Let's block ads! (Why?)



2020-03-07 10:39:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM5NTgx0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM5NTgx0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "המלחמה בקורונה: "אזהרות מסע ובידוד צפויים גם למדינות נוספות בעולם" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.