Search

האב החשוד ברצח בתו שוחרר מבית החולים - ישראל היום

האב החשוד ברצח בתו שוחרר מבית החולים - ישראל היום

תושב הוד השרון החשוד ברצח בתו התינוקת וניסיון לרצוח את אישתו ובתו השנייה, שוחרר הבוקר (שבת) מבית החולים לאחר שחל שיפור משמעותי במצבו. האיש יועבר לחקירת המשטרה. 

בתוך כך דווח מבית החולים מאיר כי חל שיפור במצבה של האישה, היא אינה מונשמת יותר אך היא במצב קשה. לא חל שיפור במצבה של הבת והיא עדיין מורדמת ומונשמת.  

אתמול הוארך עד ליום ראשון מעצרו של הגבר החשוד ברצח בתו התינוקת ובניסיון רצח של אשתו ובתם בת ה-3 בהוד השרון. האירוע המחריד אירע אתמול (שישי), אז ניסה החשוד לדקור את עצמו ולשים קץ לחייו, לאחר שתקף את אשתו ובנותיו. לפני זמן קצר הסתיים דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה, שבו הוחלט כי החשוד, שמורדם ומונשם, יהיה תחת השגחה בבית החולים. השופטת חגית בולמש: "אני סבורה שקיים חשד סביר נגד החשוד. בשלב זה החשוד מונשם ומורדם ולא ניתן לגבות ממנו גרסה".

בדיון בבית המשפט, אמר נציג המשטרה כי "גם מהאישה לא היה ניתן לגבות עדות אבל היתה איזשהי אמירה שלה שקושרת את החשוד לעבירות".

עו"ד רן אלון, המייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר לאחר הדיון: "מדובר בטרגדיה גדולה. החשוד מונשם ומורדם ולכן אין לנו את היכולת לתקשר איתו ולשמוע את גרסתו. אנו ממתינים שמצבו ישתפר ונוכל להיפגש עימו". 

אימה של האישה שהותקפה אמרה: "נפלו עלינו השמיים. אנחנו משפחה נורמטיבית. לא ראינו שום סימנים מקדימים".

בת דודתה של האישה סיפרה מוקדם יותר כי "זו משפחה חמה ואוהבת. שום דבר לא הכין אותנו לזה. אנחנו בשוק מוחלט. לא יכולנו לנחש שזה יקרה. אנחנו מחכים למשטרה שתגיד לנו מה קרה".
זירת הרצח בהוד השרון

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש במתחם מגורים שבו גרה גם המשפחה המורחבת. החשוד בדקירה, הוא בן 33, אשתו בת 36, ולזוג יש שתי ילדות - בת 3 ותינוקת בת 10 חודשים. בסביבות השעה 07:45 דיווחה קרובת משפחה שגרה במתחם על האירוע. שוטרים שהגיעו למקום לאחר כמה דקות מצאו ביחידת הדיור את התינוקת כשהיא פצועה באורח אנוש, ואת האב כשהוא דקור בצוואר. אם המשפחה היתה שרועה בחצר והילדה בת השלוש נמצאה בסלון הבית המרכזי כשהיא פצועה קשה. מצבה של האם מוגדר קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייה. היא צפויה להיכנס לניתוח בהול על מנת לייצב את מצבה. 

המשפחה לא מוכרת למשטרה ולא לשירותי הרווחה, ובשלב זה לא ידוע על תלונות כלשהן מצד המשפחה לרשויות. הרקע לאירוע הקשה נמצא בבדיקה. 

סנ"צ יורם ברינה, מפקד תחנת כפר סבא: "ניידת הגיעה בתוך ארבע דקות לזירה. השוטרים מצאו אישה דקורה בצוואר ותינוקת פצועה אנוש. השוטרים עצרו את הגבר באופן מיידי והוא מטופל בבית חולים ומוקף בשוטרים. מדובר במשפחה נורמטיבית שלא הייתה מוכרת כלל לשירותי הרווחה".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אליי ילדה כבת 3 בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים. באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהיתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה ופינינו אותה במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבן יציב והגבר פונה במצב קל".

אחד השכנים אמר כי "זו משפחה נורמטיבית לגמרי, משפחה ותיקה. אני מכיר את הסבא והסבתא. הייתי בחדר שינה ושמעתי צעקות. צעקות של היסטריה. הגיסה צעקה: 'הוא רצח אותם'. חשבתי צעקות של פורים. יצאנו לבית שלהם ומישהו מהמשפחה לא נתנו לנו להיכנס. לא רצינו לדחוף את האף. אני בהלם שדבר כזה קורה".

אסתר, שגרה בקרבת מקום, סיפרה: "ברבע לשמונה פתאום שמענו וראינו משטרות ואמבולנסים. אני לא מכירה את המשפחה אבל זה מאוד חריג. זו שכונה מאוד שקטה. זה מקרה מאוד קשה".

שכן נוסף אמר: "אני מכיר את המשפחה. זו משפחה טובה. אני המום. אני לא מאמין שהוא יכול לעשות דבר כזה. אני לא יודע על סכסוך שהיה ביניהם. זה לא נתפס".

Let's block ads! (Why?)



2020-03-07 09:21:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM5NTcx0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM5NTcx0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "האב החשוד ברצח בתו שוחרר מבית החולים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.