Search

לאחר הפרת המגבלות: נתניהו ידון בהחמרת הנחיות משרד הבריאות - וואלה!

לאחר הפרת המגבלות: נתניהו ידון בהחמרת הנחיות משרד הבריאות - וואלה!

לאחר הפרת המגבלות: נתניהו ידון בהחמרת הנחיות משרד הבריאות
צילום: רועי מסיקה, עריכה: אסף דרורי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ידון הערב (שבת) בצורך להחמיר את ההגבלות כדי לצמצם את היציאה מהבתים. זאת לאחר שמאות אזרחים במרכז הארץ יצאו לטייל ברחובות, ולבלות בחופי הים ובפארקים העירוניים - חרף הנחיות משרד הבריאות נגד התקהלות בניסיון להיאבק בנגיף הקורונה. לפי שעה, נתניהו החליט כי מרכזי הקניות הפתוחים יישארו פתוחים והחלטה זו תבחן מחדש בעוד שלושה ימים. חנות שלא תעמוד בהוראות משרד הבריאות תסגר באמצעות צו.

בעקבות האירועים, גורם במשטרה אמר לוואלה! NEWS כי האכיפה בערים תוגבר. "המשטרה מעלה רמת כוננות ותפעל החל ממחר בכוחות מתוגברים. ממחר יהיו עוד יותר שוטרים ברחובות ממה שראינו בסוף השבוע, שיטפלו בהתקהלויות ובאכיפה בבתי עסק", אמר הגורם.

עם פרסום התמונות בהן נראים אזרחים רבים מתקהלים בשדרות הראשיות ובגנים, במשרד הבריאות ביקשו מהתושבים שלא לצאת מהבתים, והזהירו מהחרפת האכיפה. "אל תצאו מהבית. הקפידו על ההנחיות של משרד הבריאות, אחרת נמצא את עצמנו בהתפרצות משמעותית", הזהיר מנכ"ל המשרד, משה בר סימן טוב. "אני מבקש מהציבור להשאר בבית, מי שיצא - נא לחזור הביתה". במשרד הבריאות העריכו כי במידה והציבור לא יענה להנחיות, לא יהיה מנוס מלהחמיר את הצעדים.

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי הארץ, ומשרד הבריאות עדכן כי מניין החולים עלה ל-883 בני אדם, עלייה של 178 ביממה האחרונה. 15 מהחולים מוגדרים במצב קשה, 19 במצב בינוני ואילו 812 הנותרים במצב קל. מנגד, 36 מהם הבריאו מהנגיף. אמש נרשם הקורבן הרשון מהנגיף בישראל, לאחר שקשיש בן 88 מת בבית החולים שערי צדק שבירושלים לאחר שחלה.

בעיריות תל אביב ורמת גן, בהן תועדו התקהלויות רבות בשטחים הציבוריים, ביקשו בתקיפות מתושביהן שלא להפר את ההנחיות. "הפרות בוטות של הוראות החירום למניעת התפשטות הקורונה", כינה את הפעילות ראש העיר כרמל שאמה הכהן.

בתוך כך, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נכנס לבידוד, לאחר שנפגש עם מי שאובחנה כנשאית נגיף הקורונה. סמוטריץ' ישאר בבידוד עד ליום שישי הקרוב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. השר מסר כי "יחד נעבור את התקופה המורכבת הזו. אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות". מבין השרים וחברי הכנסת בבידוד עד כה: צחי הנגבי (הליכוד), אריה דרעי (ש"ס), משה אבוטבול (ש"ס), רם בן ברק (כחול לבן) ואלון שוסטר (כחול לבן).

Let's block ads! (Why?)



2020-03-21 18:18:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDc5NjXSAQA?oc=5
CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDc5NjXSAQA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "לאחר הפרת המגבלות: נתניהו ידון בהחמרת הנחיות משרד הבריאות - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.