Search

פיגוע דקירה בלונדון: לפחות שני בני אדם נדקרו, התוקף נורה למוות - וואלה!

פיגוע דקירה בלונדון: לפחות שני בני אדם נדקרו, התוקף נורה למוות - וואלה!

פיגוע דקירה בלונדון: לפחות שני בני אדם נפצעו, התוקף נורה למוות
עריכה: טל רזניק

פגיעו הדקירה בלונדון - כל הפרטים

  • אדם דקר כמה עוברי אורח בדרום לונדון
  • המשטרה ירתה בדוקר למוות: "הרקע לאירוע הנו טרור"
  • עדי ראייה: "שוטרים חמושים סגרו כבישים"
  • ג'ונסון: מחשבותיי עם הפצועים והנפגעים

אדם נורה היום (ראשון) למוות בידי שוטרים בלונדון, לאחר שדקר ופצע לפחות שני בני אדם באירוע טרור. צוותי חירום והצלה, כמו גם כוחות משטרה, הגיעו לרחוב סטרת'האם שבדרום הבירה, שם אירעה התקרית, והעניקו טיפול רפואי לפצועים. "לפי ההערכה, כמה בני אדם נדקרו והנסיבות נבדקות. הרקע לאירוע הנו טרור", כך בהודעת משטרת מטרופוליטן. מדיווח של רשת "סקיי ניוז" עולה כי מדובר באירוע טרור איסלאמי.

עדי ראייה סיפרו כי שמעו שלוש יריות אקדח מעט לאחר השעה 14:00 בצהריים (שעון לונדון). אדם אחד צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "משהו גדול קרה ברחוב הראשי סטרת'האם. שוטרים חמושים וכבישים נסגרו". עוד עד ראייה כתב כי שני בני אדם מטופלים על ידי פראמדיקים.

עדת ראייה נוספת אמרה לכלי התקשורת כי "הלכתי לחנויות וראיתי מסוקים והמון אמבולנסים. לא ראיתי מה קרה, אלא רק לאחר מכן - המון שוטרים חמושים ותשעה או עשרה אמבולנסים. המשטרה קראה לאנשים להתרחק".

ראש ממשלת לונדון, בוריס ג'ונסון, התייחס לאירוע הטרור והודה לכוחות החירום וההצלה על הטיפול באירוע. בציוץ בטוויטר כתב כי "אני מודה לכל שירותי החירום שהגיבו לאירוע בסטרת'האם, שעליו הצהירה המשטרה כאירוע טרור. מחשבותיי עם הפצועים והנפגעים".

בנובמבר האחרון חמוש בסכין רצח שני בני אדם על גשר לונדון, ונורה למוות על ידי כוחות המשטרה שהגיעו למקום. השניים נפצעו אנוש בתקרית ומותם נקבע בבית החולים. ראש המטה ללוחמה בטרור של בריטניה, ניל באסו, אישר כי מדובר במתקפת טרור, והוסיף כי החשוד לבש לגופו חגורת נפץ. "לפי דיווחים ייתכן ועל החשוד היה מטען חבלה".

(עדכון ראשון: 17:19)

Let's block ads! (Why?)



2020-02-02 15:19:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMzg1NTXSAQA?oc=5
52781797521173

Bagikan Berita Ini

0 Response to "פיגוע דקירה בלונדון: לפחות שני בני אדם נדקרו, התוקף נורה למוות - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.