Search

דיווחים מדאיגים מסין: תסמינים התגלו אצל חולה כחודש אחרי שנדבק - ישראל היום

דיווחים מדאיגים מסין: תסמינים התגלו אצל חולה כחודש אחרי שנדבק - ישראל היום

נגיף הקורונה ממשיך להפתיע: היום (שבת) דווח בסין על גבר בן 70, תושב מחוז חוביי, אשר נדבק בנגיף הקורונה אך הלך להראות תסמינים רק לאחר 27 ימים. מה שהעלאה את התהייה האם זמן הדגירה של הנגיף עלולה להיות ארוכה ממה ששיערו בתחילה.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האיש נדבק כאשר נפגש עם אחותו אשר חולה במחלה, בסוף חודש ינואר. לפני כשבוע הוא סבל מחום ובדיקה בבית החולים העלתה כי נדבק גם הוא בנגיף, כ-27 ימים לאחר המפגש. 

תקופת דגירה ארוכה יותר עלולה להקשות על המאמצים להתמודד עם התפשטות הנגיף, שגווה את חייהם של יותר מ - 2,000 בני אדם מאז התגלה. 

במקביל, הרשויות הסיניות דיווחו על ירידה חדה במספר מקרי המוות והנדבקים החדשים בנגיף ביממה האחרונה. אתמול התגלו 397 מקרים חדשים, בעוד ביום חמישי נתגלו 889 מקרים. 

הנגיף ממשיך להתפשט ברחבי העולם והלילה דווח על מקרה מוות ראשון באיטליה של קשיש שהיה בין 17 המקרים המאובחנים של המחלה במדינה. בדרום קוריאה אובחנו 142 מקרים חדשים וביפן נסגר בית ספר לאחר שארבעה מורים אובחנו כחולים. 

בתוך כך, הבוקר נלקחו בדיקות נוספות מכל החוזרים מיפן ותוצאות הבדיקות צפויות להימסר לאחר צאת השבת אז יתברר האם ייתכן שנוסעים נוספים נדבקו גם הם מהנוסעת שאובחנה אתמול.

פרופ׳ גילי רגב יוחאי מנהלת היחידה למניעת זיהומים בשיבא התייחסה אתמול לאפשרות שיתגלו חולים נוספים בקרב הנוסעים ואמרה: "הם היו ביחד במטוס הרבה מאד שעות, היו באוטובוס מהשדה. אנחנו לא בטוחים עד כמה הם הקפידו לשים מסכות".

"את כל הדברים האלו נלמד בימים הקרובים. מבחינת המוכנות שלנו לקחנו את זה בחשבון. היה לנו ברור שיש סיכוי לא נמוך שמישהו יהיה חיובי והמוכנות שלנו היא גם לזה שכל ה-11 יהיו חיוביים. ולכן מבחינתנו זו לא הפתעה גדולה. זה מאכזב כמובן. אנחנו מוכנים לזה. זה דורש יותר מעקב ובדיקות", הוסיפה.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-22 09:18:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM1NTY10gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM1NTY10gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דיווחים מדאיגים מסין: תסמינים התגלו אצל חולה כחודש אחרי שנדבק - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.