Search

בהלה בארצות הברית: חולה בווירוס הקורונה שוחררה בטעות מבית החולים - ישראל היום

בהלה בארצות הברית: חולה בווירוס הקורונה שוחררה בטעות מבית החולים - ישראל היום

שגיאות חמורות שהתרחשו בבית החולים בסן דייגו ובמרכז למניעת מחלות ומניעת התפשטותן בארצות הברית (CDC), הובילו לכך שאישה שאובחנה כחולה בווירוס הקורונה, או בשמו הרשמי "קוביד 19", שוחררה מבית החולים במקום להישאר בבידוד בבית החולים. כך דיווח הלילה המגזין "טיים".

עוד בנושא:

מבני ציבור בסין הפכו לבתי חולים מאולתרים // צילום: רויטרס

בהודעה שפורסמה מטעם האוניברסיטה הרפואית של סן דייגו ביום שני פורסם כי ארבעה מטופלים עברו הערכה בבית החולים, ונבחנו על ידי המרכז האמריקני למניעת מחלות. אחרי מספר בדיקות, בית החולים הורה על שחרורם של ארבעת המטופלים כבר ביום ראשון, והם הועברו לבסיס חיל הנחתים מירמאר, שם נמצאים למעלה מ-200 בני אדם בבידוד לאחר שפונו מסין.

בשלב מאוחר יותר, בית החולים בסן דייגו מסר שבבדיקות נוספות שערך המרכז למניעת מחלות, נמצא בשלב מאוחר יותר שאחת מבין ארבעת המטופלים שהועברו לבית החולים, אכן חולים בווירוס הקורונה. מיד עם היוודע מצבה הרפואי של המטופלת, היא הוחזרה לבית החולים לצורך "בידוד והסתכלות". בנוסף הודיע בית החולים כי מטופל נוסף הגיע לבית החולים לצורך הסתכלות ובחינה, אם כי לא קבעו שחלה בווירוס.

 

מפונים מווהאן מגיעים לבסיס מינמאר תחת פיקוח אנשי המרכז למניעת מחלות // צילום: אי.אפ.פי

 

האישה הגיעה לבסיס הנחתים ב-5 בפברואר בטיסה של מחלקת המדינה האמריקנית שהביאה לארצות הברית אזרחים אמריקנים שהיו בעיר הסינית ווהאן - מוקד התפרצות וירוס הקורונה. יממה אחרי שנחתה בארצות הברית החלו להתפתח אצלה סימפטומים של וירוס הקורונה והיא נלקחה לבית החולים בסן דייגו. כאמור, שלושה בני אדם נוספים שחוו סימפטומים דומים פונו לבית החולים גם כן.

במהלך השבועות האחרונים, שתי טיסות יצאו מטעם מחלקת המדינה האמריקנית ממוקד ההתפרצות, בעיר ווהאן שבסין, לצורך פינוי אזרחים אמריקניים והשבתם לארצות הברית. כ-800 בני אדם פונו לפי מחלקת המדינה האמריקנית, וכולם הועברו להסגר כפוי בבסיסים צבאיים שהוסבו לצורך מטרה זאת עם שובם למדינה.

תקרית דומה התרחשה ביפן כששני גברים נבחנו ונמצאו כבריאים (לא נשאים של וירוס הקורונה) ב-30 בינואר אחרי שחזרו למדינה מסין, אבל נמצא כי בשבוע שלאחר מכן כבר היו נשאים של ווירוס הקורונה. 

 

בתוך כך, מספר המתים כתוצאה מנגיף הקורונה עלה היום ל-1,116 ומספר הנדבקים עומד על 45,188. 98 בני אדם מתו בסין ביממה האחרונה כתוצאה מהנגיף. רשויות הבריאות בסין טוענות כי היום נרשמה ירידה בקצב ההדבקה ברחבי המדינה. מדובר ביום השני ברציפות של ירידה בקצב ההדבקה בסין.

 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-12 08:11:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMyOTQx0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMyOTQx0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בהלה בארצות הברית: חולה בווירוס הקורונה שוחררה בטעות מבית החולים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.