Search

כל הישראלים על "ספינת הקורונה" קיבלו אישור לרדת לחוף; החולה ה-4: "קטן עליי" - ישראל היום

כל הישראלים על "ספינת הקורונה" קיבלו אישור לרדת לחוף; החולה ה-4: "קטן עליי" - ישראל היום

במשרדי החוץ והבריאות עדכנו הבוקר (חמישי) כי כל הנוסעים הישראלים על ספינת "דיימונד פרינסס" שעוגנת ליד חופי יפן, קיבלו אישור לרדת ממנה. "צוות שגרירות ישראל בטוקיו ממתין להם על הרציף", נמסר. שמעון דהן, ששהה עם רעייתו על "ספינת הקורונה" ונמצא כחולה בנגיף, בשיחה עם "ישראל היום": "הייתי סוור במשך 12 שנה ולחמתי בצה"ל. עברתי דברים בחיים ואני לא מפחד. זה קטן עליי".

צילום: שגרירות ישראל ביפן

"אני מאמין בבורא עולם ולא מפחד, מה שצריך לקרות יקרה", הוסיף דהן, הנוסע הישראלי הרביעי על הספינה שנדבק בקורונה. "עכשיו לקחו את אשתי ובני משפחה נוספים לאוטובוס ואני לבד בחדר על הספינה, מחכה לפינוי לבית החולים. אחרי שבועיים בבידוד עם אשתי בחדר הזה אני פה לבד. ביקשתי להיות קרוב לאחותי גם כדי לשמור עליה וגם כי קצת קשה לי עם האנגלית. היפנים בעצמם לא מדברים טוב באנגלית, אז היה חשוב לי להיות ליד אחותי, מקווה שיכבדו את הבקשה שלי".

נערכים להגעת הנוסעים הישראלים // צילום: שגרירות ישראל ביפן

דהן שיחזר בשיחה עם "ישראל היום" את הרגעים הראשונים לאחר שעודכן כי נדבק בנגיף: "היינו כבר ביציאה והחזירו אותנו עם תשובות חיוביות לחדר בספינה. אני קצת דואג לאשתי ולילדים. התקשרתי אליהם כדי לעדכן אותם באותו רגע, שלא יקבלו את זה ממקום אחר. לא אשוב איתם לארץ בטיסה שתצא היום, התוצאות שלי נמצאו חיוביות ממש כמה שעות לפני הטיסה. רציתי מאוד לחזור לארץ אבל אמתין עוד קצת, אני חזק. אולי אלוהים רוצה שאהיה לצד אחותי שמאושפזת, שלא תישאר פה לבד. אני אדם מאמין ויודע שאלוהים איתנו. כל מה שאני חושב עליו עכשיו זה על אשתי והילדים".

דהן שיתף כי "בימים האחרונים התבדחתי עם בני המשפחה שלי ואמרתי להם שאני נשאר פה עוד שבועיים כדי לדווח לכלי התקשורת מיפן, אז בסוף כנראה שבאמת אשאר פה עוד. אני מודה לכולם על הדאגה והאהבה".

צילום: משה בן שמחון

לדבריו, תוצאות הבדיקות של רעייתו נמצאו שליליות, למרות ששניהם שהו יחד באותו חדר. "אין לדעת איך הווירוס הזה עובד. גם במקרה של אחותי, היא נדבקה ובעלה לא. אני שמח שלפחות אשתי לא נדבקה".

על פי הודעת משרדי החוץ והבריאות מהבוקר, הנוסע צפוי לרדת מהספינה להמשך טיפול בבית חולים ביפן. הליך הפינוי יתבצע היום והנוסעים הישראלים צפויים לנחות בישראל לפנות בוקר בלילה שבין חמישי לשישי. משם הם יועברו למרכז הבידוד בבית החולים "שיבא", שם ישהו במשך 14 ימים.

נערכים להגעת הנוסעים הישראלים // צילום: שגרירות ישראל ביפן

פרופ' רן ניר-פז, מומחה במחלות זיהומיות מהמרכז הרפואי הדסה, יישאר ביפן וימשיך ללוות את הישראלים שלקו בקורונה, הנמצאים בבידוד בבתי החולים הצבאיים ביפן. לדברי פרופ' ניר-פז, מצבם של שלושת הישראלים שכבר מאושפזים מוסיף להיות קל. 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-20 09:13:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM1MTQz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM1MTQz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "כל הישראלים על "ספינת הקורונה" קיבלו אישור לרדת לחוף; החולה ה-4: "קטן עליי" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.