Search

החדשות - חשש לחיי נער שרכב עם חברו על טרקטורון בצפון ונסחף בזרם - mako

החדשות - חשש לחיי נער שרכב עם חברו על טרקטורון בצפון ונסחף בזרם - mako

חשש לאסון בשיא מזג האוויר הסוער: נער בן 14 נעדר הבוקר (חמישי) באזור ירכא, ולפי החשש הוא נסחף בזרמים ובשיטפונות העזים. כוחות רבים מנסים לאתר את הנער, תושב ירכא, שיצא יחד עם גבר נוסף ורכב על טרקטורון בוואדי סמוך: הכוחות מדווחים על זרימת מים עזה באזור המעיין שבו נעדר הנער. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

לפי הפרטים הידועים עד כה, הנער ניסה לחצות עם צעיר בן 23 את מעיין "עין יפעם" בוואדי "אל מג'נונה", שבין ירכא לג'ת - והשניים נקלעו לשיטפון. "הגבר הצליח להיחלץ מהנחל ואילו הנער נסחף במורד הואדי עד שאבד קשר העין עימו", ציינו במשטרה. 

כוחות הכיבוי דיווחו כי אדם נוסף חולץ מהמקום אך מקום הימצאו של הנער לא ידוע בשלב זה. מפקד תחנת משטרת עכו פתח חפ"ק במקום, לשם קליטות הכוחות, תדרוכם והצבתם על פי גזרות, בסיוע מסוק משטרתי שחג מעל למטרה לנסות ולאתרו באמצעים טכנולוגיים נוספים.

חיפושים אחר נער בן 14 שנפל מטרקטור ונסחף בזרם באזור ירכא חשש לחיי הנער | צילום: דוברות כבאות והצלה

צוללנים הוזעקו לסריקות אחר הנער

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה מבצעים בשעה זו סריקות באזור הכפר ירכא, בעקבות דיווח על נער כבן 14 שנצפה נסחף בשטפונות אל הוואדי הסמוך". עוד נמסר: "במוקד 100 התקבל לפני מספר דקות דיווח בדבר חשש לחיי אדם, כאשר על פי המידע שהתקבל נצפה נער כבן 14 נסחף בשטפונות אל הוואדי הסמוך לכפר ונותק קשר עין עימו".

חיפושים אחר נער בן 14 שנפל מטרקטור ונסחף בזרם באזור ירכא הטרקטורון חולץ מהזרם | צילום: דוברות כבאות והצלה

כוחות משטרה רבים, בסיוע יחידות החילוץ של משטרת ישראל ולוחמי כבאות והצלה, סורקים את תא השטח. במשטרה ציינו כי כוחות נוספים עושים דרכם למקום.

סריקות אחר רוכב טרקטורון נעדר באזור ירכא צוללנים הוזעקו לזירה

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל במרחב אשר במד"א בשעה 10:39: למד"א נמסר כי טרקטורון נסחף בזרם סוער בנחל סמוך לירכא. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום דיווחו על גבר שנלכד בזרם המים ועל מאמצי חילוץ.

חשש לחיי נער שנסחף בשטפונות בירכא הסריקות אחר הנער הנעדר

לאחר מכן כוחות הכיבוי הוציאו מהנחל טרקטורון שנלכד בזרם והחלו הסריקות לאיתור הנער. בשירותי הכבאות וההצלה הוסיפו: "כוחות כיבוי והצלה פועלים בסיוע לוחמי יל"מ, יחידת להבה וצוללנים, לאיתור נער שביקש לחצות יחד עם חברו בטרקטורון את המעיין, כאשר החבר אותר והנער השני טרם". מפקד האירוע, רשף עופר חזן, מסר כי יש זרימת מים חזקה באיזור.

מזג האוויר היום צפוי להמשיך להיות סוער, עם גשם לפרקים בצפון הארץ ובמרכזה וסופות רעמים בודדות בצפון. בנוסף, צפויות רוחות חזקות ואובך בעיקר בדרום הארץ ובחרמון צפוי להמשיך לרדת שלג. השירות המטאורולוגי מתריע כי קיים חשש משיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח ומהצפות באזור מישור החוף.

קריסת קיר בשכונת סליזאין בנצרת קריסת קיר בנצרת, הבוקר | צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

בנחלי הצפון נרשמת זרימה חזקה במיוחד בעקבות הגשמים הכבדים, שגרמו לסגירה בימים הקרובים של המסלולים לנחל דליות ולעיר העתיקה בשמורת גמלא. בוואדי ערה הוצפו אזורים רבים, בשכונת סליזאין בנצרת קרסה חומה, לא היו נפגעים אך נזק כבד נגרם למספר רכבים.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-26 09:31:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiSWh0dHBzOi8vd3d3Lm1ha28uY28uaWwvbmV3cy1pc3JhZWwvMjAxOV9xNC9BcnRpY2xlLTdjYTliNzUwMDkxNGY2MTAyNy5odG3SAQA?oc=5
52781740260487

Bagikan Berita Ini

0 Response to "החדשות - חשש לחיי נער שרכב עם חברו על טרקטורון בצפון ונסחף בזרם - mako"

Post a Comment

Powered by Blogger.