Search

קרובת הנרצח בי-ם: "עמוס עבר בבית, והחשוד דפק בדלת ורצח אותו" - ישראל היום

קרובת הנרצח בי-ם: "עמוס עבר בבית, והחשוד דפק בדלת ורצח אותו" - ישראל היום

קרובי משפחתו של עמוס סער, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, שנדקר אתמול למוות בחדר מדרגות בבניין בשכונת הר חומה בירושלים, טענו היום בפני "ישראל היום" כי החשוד במעשה איים בתקופה האחרונה כמה פעמים על המנוח. היום, המשטרה צפויה לבקש מבית המשפט להאריך בחמישה עשר ימים את מעצרו של החשוד המרכזי ברצח, בחשד שביצע עבירות של רצח לאחר תכנון, חבלה חמורה, החזקת סכין, ושיבוש מהלכי משפט.

בכיר במשמר בתי המשפט נרצח בדקירות סכין בירושלים // צילום: צילום חיים גולדברג, כיכר השבת

בשיחה עם "ישראל היום", סיפרה קרובת המשפחה, על האיומים הקודמים: "החשוד איים עליו לפני יומיים. הגיע לפתח הבית ואיים עליו שיהרוג אותו, שירצח אותו. וזהו. עמוס בדרך שלו ביקש ממנו ללכת, בגלל שהוא יודע שהוא לא בריא בנפשו  הואלא פנה למשטרה". 

זירת הרצח // צילום: אורן בן חקון

קרובת המשפחה הוסיפה שעמוס כלל "לא חשב לעשות עם זה משהו, לא האמין שזה יקרה", והדגישה כי "עמוס לא היה מסוכסך עם אף אחד, בחיים לא צעק על מישהו, הוא היה אדם מסור ואהוב". הקרובה אף הוסיפה כי ככל הנראה "עמוס עבר בבית, כנראה לאכול, וכנראה שהחשוד דפק בדלת ורצח אותו".

קרוב משפחה נוסף ששוחח עם "ישראל היום" סיפר שהחשוד ברצח "הגיע אלינו לפני שלושה ימים, ואיים על החיים של עמוס בלי סיבה, בלי שום דבר שהוא עשה. איים שהוא ירצח אותו ויהרוג אותו. עמוס אמר לו מה אתה רוצה עוד הפעם? אני מבקש ממך שתלך מפה".

זירת הרצח // צילום: אורן בן חקון

חבריו של עמוס מספרים כי אותו אדם שדקר את עמוס כבר איים עליו בעבר. לפני כשנה הוא הפיץ שלטים ברחוב בו עמוס גר ובהם הוא כינה את עמוס "רוצח".

כזכור, אתמול, עמוס סער בן ה-50, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט נמצא דקור בחדר מדרגות בבניין בשכונת הר חומה בירושלים ולאחר מכן נפטר מפצעיו בבית החולים שערי צדק בעיר. סער היה אב לארבעה ילדים. המשטרה עצרה שני חשודים במעשה, גבר בן 30 תושב העיר ואדם נוסף נעצר בחשד למעורבות במעשה.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-26 10:06:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE4OTU30gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE4OTU30gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "קרובת הנרצח בי-ם: "עמוס עבר בבית, והחשוד דפק בדלת ורצח אותו" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.