Search

מרכז שמעון ויזנטל: "ג'רמי קורבין הוא האנטישמי הגרוע ביותר בכדור הארץ" - ישראל היום

מרכז שמעון ויזנטל: "ג'רמי קורבין הוא האנטישמי הגרוע ביותר בכדור הארץ" - ישראל היום

מרכז שמעון ויזנטל העולמי יצא הבוקר (ראשון) בהכרזה כי ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, הוא האנטישמי הגרוע ביותר כיום על פני כדור הארץ. 

"לא היה מי שפעל יותר לשלב אנטישמיות בחיים הפוליטיים של מפלגת הלייבור הבריטית יותר מאשר ג'רמי קורבין. בעוד שאנשים שנאבקו למען עצירת תופעות אנטישמיות וטיהור החברה מהן נופו מהמפלגה, אנשים שקיללו יהודים או אמרו 'הייל היטלר' קודמו במפלגה", נכתב בהודעה החריגה.

ראש מכון שמעון ויזנטל העולמי הרב מרווין הייר, אמר בהקשר לכך כי "ללא וינסטון צ'רצ'יל שעמד בראש הממלכה המאוחדת והוביל את בעלות הברית, קשה לדעת כיצד הייתה מסתיימת מלחמת העולם השנייה, עכשיו 75 שנה אחרי, על הכיסא הזה של צ'רצ'יל יכול להתיישב אדם שמטפח אנטישמיות, זה נורא וזה יהפוך את בריטניה למצורעת". 

העימות הטלוויזיוני הראשון בין ג'ונסון לקורבין // צילום: רויטרס

ההכרזה החריגה הזו מצטרפת למאמר ראשי של הרב הראשי לבריטניה אפרים מירוויס לפני כשבועיים לפיו כי מנהיג הלייבור איפשר ל"רעל האנטישמיות להיכנס אל המפלגה שלו וכי בבחירות הקרובות מה שמונח על הכף זו . נשמתה של האומה הבריטית וכי ג'רמי קורבין לא כשיר השאלה שאני נשאל בתדירות הכי גבוהה היא: מה יהיה על היהודים והיהדות בבריטניה אם הלייבור תרכיב את הממשלה הבאה? החרדה הזו מוצדקת" לתפקיד ראש הממשלה.

אזהרותיהם של הרבנים הייר ומירוויס יעמדו למבחן בעוד ארבעה ימים, כאשר בריטניה תצא לקלפיות - בפעם השנייה מאז החל משבר הברקזיט ב-2016, כשמשאל עם קבע שעל בריטניה לעזוב את האיחוד האירופי. ראש הממשלה הנוכחי, בוריס ג'ונסון, נחשב למועמד המועדף בבחירות אך השיטה האזורית יחד עם מעמדו כתומך ברקזיט אדוק גורמים לכך שקשה להעריך האם הוא יצליח להשיג רוב קבוע בפרלמנט הבריטי.

מולו מתמודד, כאמור, ג'רמי קורבין ממפלגת הלייבור. בניגוד למגמה ב-20 השנים האחרונות, קורבין נחשב מהאגף השמאלי קיצוני של המפלגה, שתומך בהלאמה נרחבת, בהתפרקות גרעינית ואפילו בפירוק המלוכה הבריטית. קורבין מחזיק גם בדעות אנטי ישראליות קיצוניות, והאשים את ישראל בפשעי מלחמה במהלך העימותים ברצועת עזה. בנוסף לכך, נפגש קורבין עם בכירי חמאס, ואף קרא לחיזבאללה "חברים שלנו".

Let's block ads! (Why?)



2019-12-08 09:24:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzEzNzUz0gEA?oc=5
52781712940764

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מרכז שמעון ויזנטל: "ג'רמי קורבין הוא האנטישמי הגרוע ביותר בכדור הארץ" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.