Search

זינוק של 178 בחולי הקורונה בישראל - ל-883 - כלכליסט

זינוק של 178 בחולי הקורונה בישראל - ל-883 - כלכליסט

משבר הקורונה: דיווחים שוטפים מהארץ

 

11:45 - זינוק של 178 במניין חולי הקורונה בישראל - שעומד כעת על 883. אתמול נרשם המת הראשון בישראל מהמחלה (ראו דיווח מוקדם). לפי העדכון, מצבם של 15 מהחולים מוגדר קשה, מצבם של 19 מוגדר בינוני. עוד נמסר כי 36 מהחולים כבר החלימו.

 

 

 

בתוך כך נודע כי החל מהבוקר לא ניתן להזמין מוצרים לארץ מאמזון ארה"ב במשלוח עד הבית בחינם. אמזון החלה למציע משלוח חינם לישראל בנובמבר 2019, בקנייה מעל 49 דולר של מוצרים נבחרים. כמו כן חלק גדול מהמוצרים נחסם למשלוח לישראל

 

11:30 - הקורונה הגיעה גם לספורט הישראלי - בעלי קבוצת בית"ר ירושלים, משה חוגג, אובחן כנושא נגיף הקורונה. בשלב זה יישאר בביתו, יש לציין כי הוא חש בטוב וללא תסמינים. כך הודיעה היום (שבת) הקבוצה.

 

משה חוגג משה חוגג צילום: אוראל כהן

 

חוגג נכנס לבידוק לפני ארבעה ימים בגלל שנחשף לחולה בקורונה ועבר בדיקה, כעת הגיעו התוצאות והוא אובחן כנושא בנגיף. הקבוצה הודיעה שתמסור פרטים נוספים בצאת השבת (חוגג עצמו שומר שבת). ביום שלישי, בית"ר ירושלים מסרה כי בעקבות המצב היא תקצץ ב-20 אחוז במשכורת עובדי המועדון.

 

11:02 - ארבעה חולי קורונה נוספים התגלו ביממה האחרונה בגדה המערבית - שלושה מהם מרמאללה והם סטודנטים ששבו מבריטניה. חולה אחת נוספת התגלתה בחברון. לפיכך עומד מספר הנדבקים הפלסטינים בגדה המערבית על 52. ברצועת עזה לא התגלו עד כה חולי קורונה.

 

09:00 - מטוס חילוץ של אל על המריא לפני זמן קצר למומבאי שבהודו - זאת כדי להחזיר מאות ישראלים שנתקעו במדינה. מטוס נוסף, שהעביר אתמול מטען למומבאי, נמצא על הקרקע. שני המטוסים ימריאו כשהם מלאים במאות מטיילים ישראלים שיעשו דרכם חזרה לארץ.

 

08:05 - השחקן והבדרן טוביה צפיר נדבק בקורונה - זאת אחרי שבימים האחרונים עלה לו החום. צפיר עבר בדיקה ואמש (ו') קיבל את תוצאותיה החיוביות. "אבא בבית והכל טוב", אמר בנו, במאי הטלו"יזיה, יואב צפיר. מטעמו של צפיר נמסר כי מאז שנדבק בקורונה הוא לא הופיע על הבמות. זאת בין היתר משום שהצגות "סבא טוביה" בפורים בוטלו בשל ההוראות על כמות מתכנסים מטעם משרד הבריאות. לדברי נציגיו של צפיר, הוא נדבק באירוע חברתי שנערך בבר לפני כשבועיים. ״מצבו טוב, הוא בבידוד ביתי בפיקוח של רופאים. הוא מרגיש בסדר", נמסר מטעמם.

 

טוביה צפיר טוביה צפיר צילום: שלומי יוסף

 

 עוד נודע כי הקשיש בן ה-88 שנפטר אמש בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שאושפז לפני כשבוע במחלקת הקורונה, הוא דייר שהתגורר ב"מגדל נופים", הדיור המוגן בבירה שבו התפרץ הנגיף. מבית החולים נמסר כי הקשיש סבל ממחלות רקע רבות ומשמעותיות. "המטופל קיבל טיפול רחב, מקיף וצמוד על ידי צוות רחב ועבר במהלך השבוע החייאה בשל אירוע לבבי", ציינו בבית החולים. "בשעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו". ההתפרצות בדיור המוגן קרתה לאחר שאחת העובדות הסוציאליות נדבקה מתייר צרפתי והעבירה את הנגיף לקשישים. דיירת אחרת, בת 89, מאושפזת בהדסה עין כרם במצב אנוש ושכנים אחרים נדבקו גם הם.

 

אתמול חלה עלייה במספר החולים שנמצאים במצב קשה כתוצאה מהנגיף. מבין 705 החולים, 10 נמצאים במצב קשה, בהם שתי קשישות וקשיש במצב אנוש וגבר בן 45 ללא מחלות רקע שאושפז בוולפסון. אחד הקשישים שבמצב קשה, בן 82, הועבר אמש לבית החולים השרון במצב קריטי ועבר החייאה. עם זאת, הנתונים מעודכנים רק עד לשעת כניסת השבת - מאחר שמשרד הבריאות הפסיק לעדכן את העלייה בחולי הקורונה מאז.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-21 12:05:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiQ2h0dHBzOi8vd3d3LmNhbGNhbGlzdC5jby5pbC9sb2NhbC9hcnRpY2xlcy8wLDczNDAsTC0zODAyNjEwLDAwLmh0bWzSAQA?oc=5
52781868974292

Bagikan Berita Ini

0 Response to "זינוק של 178 בחולי הקורונה בישראל - ל-883 - כלכליסט"

Post a Comment

Powered by Blogger.