Search

מגפת הקורונה: רשות האוכלוסין תמנע מתיירים בטיסה מסיאול להיכנס לארץ - ישראל היום

מגפת הקורונה: רשות האוכלוסין תמנע מתיירים בטיסה מסיאול להיכנס לארץ - ישראל היום

רשות האוכלוסין וההגירה תמנע בהחלטה נקודתית היום (שבת) כניסה של נוסעים זרים שיגיעו בהמשך הערב מטיסה מסיאול. יש לציין, כי אין בשלב זה צו גורף, שהוא בסמכות שר הפנים, והישראלים ייכנסו ויפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מוקדם יותר, משרד הבריאות הוציא הנחיות חדשות בעקבות הפרסום על קבוצת תיירים ששהו בטיול בישראל בתקופה האחרונה, ואובחנו כחולים בנגיף הקורונה עם חזרתם לדרום קוריאה. לפי ההודעה, הקבוצה שהתה בישראל בין התאריכים 8-15.2. 
ההנחיות שפורסמו לכל מי שהיה במגע עם הקבוצה – כל מי שהיה במגע צמוד עם התיירים, למשך 15 דקות לפחות מחוייב להיכנס לבידוד בית למשך 14 ימים, ובמידה ויתחילו להתפתח תסמיני מחלה כמו חום מעל 38 או תסמיני שיעול יש לפנות לעזרה רפואית. 

תרגיל קבלת הישראלים למתחם הבידוד ב"שיבא" // צילום: משה בן שמחון

במקביל, מי שהיה במקומות ובזמנים הרלוונטיים ונחשף לחברי הקבוצה אך לא היה עימה במגע ישיר, לא נדרש להיכנס לבידוד ביתי, אך מתבקש להיות עירני בנוגע לסימני מחלה.

כזכור, ההנחיות היחידות שמשרד הבריאות הוציא עד עכשיו לגבי דרום קוריאה, הנחיות שפורסמו בתחילת השבוע אומרות כי אנשים שחוזרים מדרום קוריאה יפן או טאיוון ידרשו לבידוד בית, זאת אך ורק אם הופיעו אצלם תסמינים כמו חום, שיעול או קשיי נשימה בשבועיים שלאחר חזרתם ועד לקבלת תשובות מעבדה. חולים ללא תסמינים לא נדרשים לנקוט בצעדים מיוחדים.

מהנהלת מלון המלך דוד בנתניה נמסר: "לאחר בדיקה מעמיקה התברר כי התיירים מקוריאה הגיעו למלון לפני 14 ימים בשעה שמונה בערב, ועזבו אותו בשעות הבוקר המוקדמות למחרת. מלבד ארוחת הבוקר אשר הכילה את התיירים המדוברים ומספר מצומצם של אורחים לא ביצעו הקוריאנים שימוש במתקני המלון, והיו באינטרקציה מנימלית עם שאר עובדי המלון ואורחיו. במלון מקפידים על שגרת ניקיון יסודי בחדרים ובמתקנים.

"נדגיש כי התיירים הנ"ל עזבו את המלון לפני 14 ימים, ולכן על פי הנחיות משרד הבריאות עובדי המלון וכן אורחיו בשבועיים האחרונים אינם צריכים להיכנס להסגר, אלא להיות ערניים לתסמיני המחלה. נציין כי כלל צוות המלון מרגיש טוב. הנהלת המלון בקשר ישיר עם משרד הבריאות ותמשיך לפעול על פי הנחיותיו".

Let's block ads! (Why?)



2020-02-22 15:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM1NjE10gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM1NjE10gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מגפת הקורונה: רשות האוכלוסין תמנע מתיירים בטיסה מסיאול להיכנס לארץ - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.