Search

דיווחים: מזל"ט ישראלי חיסל בכיר בחיזבאללה בקוניטרה - ישראל היום

דיווחים: מזל"ט ישראלי חיסל בכיר בחיזבאללה בקוניטרה - ישראל היום

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה היום (חמישי) כי אזרח נהרג בכלי רכב לאחר שהותקף באמצעות מזל"ט ישראלי באזור קוניטרה, דרומית לעיר חד'ר.

על פי פרסומים בכלי תקשורת סוריים, מדובר בחיסול של עימאד אל-טוויל, בכיר בארגון הטרור חיזבאללה. לפי דיווח ברשת "אל-חדת'", עימאד טוויל היה אחראי על הקמת התשתית האיראנית בגולן הסורי. 

"המרכז הסורי לזכויות אדם" דיווח כי כטב"מ ישראלי תקף את הרכב בזמן כניסתו לעיר חד'ר באזור קוניטרה. לפי מידע שהגיע לידי המרכז, התקיפה הישראלית כוונה נגד רכב של אדם השייך ל"התנגדות הסורית לשחרור הגולן", והובילה למותו.

עמיאד אל-טוויל. יעד החיסול לפי הדיווחים הסוריים

עדי ראייה צוטטו באתר הרוסי RT בערבית באומרם כי הם שמעו הדי פיצוץ סמוך לתל אל-חמרה באזור קוניטרה הצפוני, במקביל לתנועה אינטנסיבית של כלי טיס ישראליים בשמי האזור.

בתחילת השבוע חיל האוויר ביצע סדרת תקיפות על יעדי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי בדמשק וברצועת עזה. הג'יהאד האסלאמי הודה בהמשך כי שני אנשיו נהרגו בתקיפה הישראלית דרומית לבירה הסורית ופרסם את שמותיהם. ההרוגים היו זיאד מנסור וסלים סלים. הארגון הבטיח לנקום. "המרכז הסורי לזכויות אדם" מסר כי סך הכל נהרגו שישה בני אדם בתקיפה.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-27 12:24:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM3MTc30gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM3MTc30gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דיווחים: מזל"ט ישראלי חיסל בכיר בחיזבאללה בקוניטרה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.