Search

ליברמן תוקף את נתניהו: "העביר מסר לירדן שלא יהיה סיפוח" - ישראל היום

ליברמן תוקף את נתניהו: "העביר מסר לירדן שלא יהיה סיפוח" - ישראל היום

חבר הכנסת אביגדור ליברמן האשים הבוקר (שבת) את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי האחרון העביר מסר למלך ירדן עבדאללה לפיו סיפוח בקעת הירדן לא אמור לצאת אל הפועל: "התברר לי לפני כמה ימים", טען ליברמן, "כי במקביל לכל סיפור סיפוח הבקעה, ראש הממשלה העביר מסר למלך עבדאללה ואמר לו 'אל תדאג, זה רק בחירות, לא יהיה סיפוח'. עוד טוען ליברמן כי נתניהו השתמש במערכת הביטחון כדי להעביר את המסר.

באירוע, שנערך בחולון, חזר ליברמן על כך שהוא לא יישב באף ממשלה שנתניהו עומד בראשה ואמר: "שני דברים קריטיים לישראל - הקמת ממשלה, ולעשות זאת בלי נתניהו, בליכוד מוזמנים להצטרף בלעדיו". 

לאחר מכן עבר ליברמן לתקוף גם את יושב ראש מפלגת "העבודה - גשר - מרצ" עמיר פרץ, על הצהרתו כי תוקם ממשלת מיעוט עם תמיכה חיצונית של מפלגתו של ליברמן והרשימה המשותפת. יו"ר ישראל ביתנו הכחיש את הדברים ואמר: "הדבר היחיד שמעניין את פרץ זה הנשיאות. כל ההודעה של עמיר פרץ מאתמול נכתבה בבלפור רק השתמשו בו בצינור להפיץ שקרים. מפלגת העבודה לא מעניינת את פרץ. בשביל הנשיאות הוא ימכור את מפלגת העבודה, גם את גנץ וגם כבונוס את הורוביץ".

לאחר הסערה שעוררו דבריו של ליברמן, הגיבו בליכוד לדברים: "לא היה ולא נברא. רק ראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות בזמן שליברמן מחזיק ידיים עם הרשימה הערבית המשותפת. השקרים המגוכחים של ליברמן חצו כל גבול".

אביגדור ליברמן // צילום: לירון מולדובן

בתוך כך, יו"ר מרצ חבר הכנסת ניצן הורוביץ דיבר הבוחר באירוע שבת תרבות בבאר שבע והופתע מהיחס של גנץ וההתקפות כלפי מפלגתו. "אנחנו מחוייבים לגנץ ולהחלפת השלטון יותר מחלקים בתוך כחול לבן. יש מספר ח"כים בכחול-לבן שעלולים לערוק לממשלת נתניהו אחרי הבחירות. לכן ככל שאנחנו, העבודה-גשר-מרצ נהיה גדולים יותר, כך יגבר הסיכוי שגנץ יהיה ראש הממשלה הבא. מי שרוצה לראות את גנץ מחליף את נתניהו ואותנו במשרדי החינוך והבריאות צריך להצביע אמת"

"אין שום משמעות לגודל המפלגה", הוסיף. "היינו בסרט הזה פעמיים. כחול לבן היתה המפלגה גדולה ולא הצליחה להקים ממשלה. רק גודל הגוש קובע. והעבודה-גשר-מרצ היא החוליה הנאמנה והיציבה ביותר בגוש המרכז-שמאל״.

ניצן הורוביץ בשבת תרבות // צילום: באדיבות עיריית באר שבע
 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-29 10:45:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM3NTk30gEA?oc=5
52781837561420

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ליברמן תוקף את נתניהו: "העביר מסר לירדן שלא יהיה סיפוח" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.