Search

מטח רקטות לעבר שדרות ועוטף עזה - חדשות ביטחון - ערוץ 7

מטח רקטות לעבר שדרות ועוטף עזה - חדשות ביטחון - ערוץ 7

מספר מטחי רקטות נורו החל מהשעה 12:00 בצהריים (שני) לעבר העיר שדרות ושורה של ישובים בעוטף עזה.

עד כה לא דווח על נפגעים בגוף. נפגעת חרדה אחת טופלה בידי צוותי מד"א. מעיריית שדרות נמסר, "בחצר בית נמצא חלק של רקטה. אין נפגעים בגוף ואין נזק. בגן משחקים נגרם נזק לגן ולמספר כלי רכב. אין נפגעים בגוף".

לאחר המטח הראשון נמסר מדובר צה"ל, "זוהו שישה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו חמישה שיגורים".

אתמול בערב שיגרו ארגוני הטרור ברצועה 21 רקטות לעבר שטח ישראל. 10 מתוכן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל.

בתגובה תקפו מטוסי קרב של צה"ל עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי דרומית לעיר דמשק שבסוריה, וכן עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברחבי רצועת עזה.

באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של הג'יהאד האיסלאמי, המהווה עוגן משמעותי של הג'יהאד בסוריה. באתר מבצע הארגון מחקר ופיתוח של אמצעי לחימה תוך התאמתם לייצור ברצועת עזה ולייצור מקומי בשטח סוריה.

בנוסף, מיוצרים מידי חודש באתר זה עשרות קילוגרמים של AP, חומר המשמש כדלק לרקטות ומתקיימות בו הכשרות טכניות לפעילי ארגון הטרור, הן מהרצועה והן מהזירה הצפונית.

שעה לפני כן הותקפו עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. ברפיח הותקפו תשתיות תת-קרקע ואתרים לאחסון חומרי גלם המשמשים לייצור רקטות.

בנוסף, בחאן יונס הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של הג'יהאד האיסלאמי, ובה מתחם לאימון ירי טילי נ"ט וציוד צבאי המשמש את הכוח הימי של ארגון הטרור. כמו כן, בבית להיא הותקף מתחם אימונים צבאי של הג'יהאד האיסלאמי.


Let's block ads! (Why?)



2020-02-24 10:04:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjgyODXSAQA?oc=5
52781829415306

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מטח רקטות לעבר שדרות ועוטף עזה - חדשות ביטחון - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.