Search

הליכוד עתר ליו"ר ועדת הבחירות נגד ארגון "הברית הישראלית" - חדשות משפט ופלילים - ערוץ 7

הליכוד עתר ליו"ר ועדת הבחירות נגד ארגון "הברית הישראלית" - חדשות משפט ופלילים - ערוץ 7

הליכוד הגיש הבוקר (חמישי) בקשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניל הנדל, להוציא צווי מניעה נגד ארגון "הברית הישראלית".

על פי הדיווח בעיתון "ישראל היום", השופט הנדל התבקש על ידי הליכוד לאסור על הארגון לנהל תעמולת בחירות ופעילות בחירות מבלי שירשמו אצל מבקר המדינה באופן שיאפשר שקיפות מלאה של ההתנהלות הכספית.

בעתירה, שהוגשה על ידי עו"ד אבי הלוי, היועמ"ש של הליכוד, נומקה הבקשה בין היתר בכך שהברית הישראלית "פועלת בתיאום מלא ומוחלט עם מפלגת כחול לבן וארגונים אזרחיים אחרים מהשמאל של המפה הפוליטית במדינה".

"מבירור שערכה העותרת במשרד מבקר המדינה מעלה כי המשיבה לא נרשמה אצל מבקר המדינה כגוף פעיל בבחירות, כדרישת סעיף 10ג לחוק מימון המפלגות, ומכאן שפעילות הבחירות שהיא מבצעת הינה בלתי חוקית", טען עו"ד הלוי.

שרת התרבות מירי רגב בירכה על הגשת העתירה נגד הארגון, וציינה כי היא "מאמינה שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית ימצא שאכן יש כאן הפרה בוטה של חוק מימון מפלגות".

לדבריה, "השמאל בישראל ממשיך להפעיל מערך תעמולה עתיר משאבים בדומה לשיטה של v-15 וזאת על מנת להשפיע על הבחירות בישראל ולהטות אותן לטובת מפלגות גוש השמאל. השיטות אותן שיטות - שוב הונאה של בוחרים תוך עקיפת חוק מימון מפלגות".

"הארגון כמובן לא מצהיר שהוא פועל בשירות מפלגות השמאל אך כוונתיו ברורות - בחודשים האחרונים הארגון פועל להגדלת אחוז ההצבעה באזור גאוגרפי אחד - תל אביב וגוש דן, תוך התעלמות מוחלטת מערי הפריפריה. הקמפיין מתנהל ברובו בפייסבוק באמצעות טרגוט ממומן של אותן ערים בעלות אחוז הצבעה גבוה לשמאל. ובהיבט הזה חשוב לומר לציבור שמי שלא מטרגט את ערי הפריפריה ערב הבחירות, לא יטרגט אותן גם מחר", ציינה רגב.

"הקמפיין הזה מצטרף לשורה של אמירות ומעשים גזעניים ומתנשאים מצד מפלגות השמאל ואנשי הקש שלהן. רק בשבוע שעבר נחשפנו לאמירותיו המבזות של יועז הנדל שבחר לסמן את יוצאי עדות המזרח כאנשים שהגיעו עם 'מנטליות של דרבוקות'. ההדרה שהשמאל נוקט כלפי חלקים בארץ וכלפי אוכלוסיות מסוימות היא תפישת עולם. הגיע הזמן לחשוף את הפנים האמיתיות מאחורי צביעות השמאל", הוסיפה השרה.


Let's block ads! (Why?)



2020-02-20 11:14:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80Mjc5NjnSAQA?oc=5
52781824185621

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הליכוד עתר ליו"ר ועדת הבחירות נגד ארגון "הברית הישראלית" - חדשות משפט ופלילים - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.