Search

לאחר עשור: נעצר חשוד באונס אכזרי בשרון בזכות בדיקת דנ"א - ישראל היום

לאחר עשור: נעצר חשוד באונס אכזרי בשרון בזכות בדיקת דנ"א - ישראל היום

בעקבות התפתחות טכנולוגית בכל הקשור לבדיקות דנ"א. חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר), חקירה של יחידה מרכזית במשטרה ישראל הובילה למעצרו בחודש שעבר של תושב כפר סבא בן 35, בחשד שאנס אישה באכזריות בתחילת שנת 2009 ברעננה. לאחר החקירה הוגשה הבוקר (ראשון) הצהרת תובע בעניינו, בדבר הכוונה להגיש נגדו במהלך השבוע כתב אישום בגין אונס ומעשה סדום.

עוד בנושא:

בחודש פברואר 2009 התקבלה במשטרה ישראל תלונה מאישה בשנות ה-30 לחייה, שסיפרה כי הופתעה על ידי אלמוני בשעות הערב בחנייה סמוך למקום עבודתה ברעננה, וזאת כאשר נכנסה למכוניתה. האישה סיפרה כי האיש אחז בה בחוזקה, גרר אותה לכיוון פרדס, כפת אותה ואנס אותה באכזריות.

משטרת ישראל פתחה בשעתו בחקירה, אולם רק בעת האחרונה, עלה חשד לפיו החשוד מעורב במעשה. במהלך החקירה, עלה בידי החוקרים לדגום את החשוד בלי ידיעתו, ונלקחה ממנו דגימת דנ"א שחיזקה את החשד נגדו. רק בעת האחרונה עלה חשד שלפיו החשוד מעורב במעשה, וזאת בזכות התפתחות טכנולוגית בכל הקשור לדגימות דנ"א. כיום ניתן לאתר חשוד באמצעות דגימות דנ"א של קרובי משפחתו, אשר מצויים במאגר המשטרתי. בחודש נובמבר השנה נעצר החשוד על ידי משטרת ישראל, ומעצרו הוארך מעת לעת.

כאמור, עם השלמת החקירה הובא היום החשוד להארכת מעצר נוספת בבימ"ש השלום בראשון לציון, במסגרתה הוגשה בעניינו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בית המשפט אסר לפרסם את שמו ותמונתו של החשוד עד להגשת כתב אישום בעניינו.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-08 14:25:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzEzODY50gEA?oc=5
52781713551693

Bagikan Berita Ini

0 Response to "לאחר עשור: נעצר חשוד באונס אכזרי בשרון בזכות בדיקת דנ"א - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.