Search

נעמה יששכר: פרקליטיה החלו בהכנת פנייה לבית הדין לזכויות אדם - מעריב

נעמה יששכר: פרקליטיה החלו בהכנת פנייה לבית הדין לזכויות אדם - מעריב

צוות ההגנה של נעמה יששכר החל היום (רביעי) בהכנת הקובלנה לבית הדין האירופי לזכויות האדם. במקביל, הפרקליטים של יששכר מתכוונים לעתור על החלטת בית המשפט שהשאיר על כנו את גזר הדין של 7.5 שנות שנות מאסר בפועל. שתי ההחלטות האלה התקבלו היום, אחרי הפגישה שהתקיימה בין קרובי משפחה של נעמה יששכר לבין צוות פרקליטיה.

ודים קלובגנט, ראש צוות ההגנה של יששכר אמר בשיחה עם מעריב: "אנו מודים לנעמה ולמשפחתה על האמון שהם ממשיכים לתת בנו, אנו רוכשים להם כבוד על הנחישות והאומץ שהם מפגינים לאורך כל הדרך. נמשיך להלחם למען הצדק ולמען השחרור של נעמה. המטרה שלנו היא להוכיח כי נעמה אינה פושעת ועבריינית. נעמה צריכה לחזור הביתה ולא לשבת בבית הסוהר במדינה הזרה לה".

יפה, אמה של נעמה, אמרה אמש לערוץ 12 כי בתה חוששת שתועבר לכלא קבוע תוך זמן קצר. "היא אמרה לי 'אם הם מעבירים אותי כלא, זה יקרה תוך רבע שעה'", סיפרה יפה יששכר, "אנחנו לא רצינו לפנות לבית המשפט במוסקבה, אבל נעמה אומרת כי היא לא מוותרת. היא אמרה שאם היא מוותרת זה כאילו היא מודה באשמה. הפחד שלה זה שהיא תעבור לכלא אחר תוך 10 ימים. אני מקווה שהחגים יעכבו אותם קצת".

כאמור, ביום חמישי החליט בית המשפט במוסקבה לדחות את ערעורה של יששכר, בתום דיון סוער שהתקיים בנוכחותה, כשהיא בתוך תא זכוכית. יששכר נעצרה באפריל לאחר שבתיקה נמצאו 9.5 גרם חשיש, והיא הורשעה ונידונה לשבע וחצי שנות מאסר.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-25 12:04:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMGh0dHBzOi8vd3d3Lm1hYXJpdi5jby5pbC9uZXdzL2xhdy9BcnRpY2xlLTczNzMwM9IBMmh0dHBzOi8vbS5tYWFyaXYuY28uaWwvYW1wL25ld3MvbGF3L0FydGljbGUtNzM3MzAz?oc=5
52781735605642

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נעמה יששכר: פרקליטיה החלו בהכנת פנייה לבית הדין לזכויות אדם - מעריב"

Post a Comment

Powered by Blogger.