Search

תביעת דיבה: גיא פלג יפצה ב-15 אלף ש - ישראל היום

תביעת דיבה: גיא פלג יפצה ב-15 אלף ש - ישראל היום

סגן נשיא בית משפט השלום בחיפה, השופט רמזי חדיד, קיבל היום (שני) באופן חלקי תביעת דיבה שהגישה עו"ד אביטל בן נון, אשר ייצגה את המתלוננת נגד אופק בוכריס, נגד העיתונאי גיא פלג. עוה״ד בן נון תבעה סך 300 אלף שקלים.

בהחלטתו פסק השופט כי הודעת טקסט ששלח פלג לאביה של המתלוננת, בו טען שעורכת הדין בן נון משקרת ומפעילה מניפולציות, מהווה פרסום לשון הרע. בנוסף נקבע כי פלג ישלם לעו״ד בן נון סך של 15 אלף שקלים וכן 5,800 שקל שכר טרחה והוצאות משפט.

עם זאת, קבע השופט חדיד כי הוא מקבל את התביעה באופן חלקי היות ופרטי האירועים נחשפו במהלך ראיון לעיתונאית יעל דן בגלי צה"ל, ומי שהעלתה את נושא המחלוקת עם חדשות ערוץ 2 דאז והעיתונאי גיא פלג היתה התובעת עו״ד בן נון. כזכור, במהלך הראיון עם יעל דן בגלי צה"ל, שב פלד וחזר על האשמתיו כלפי עו"ד בן נון. 

אופק בוכריס הורשע בעבירות מין במסגרת הסדר הטיעון // צילום: פז בר

כזכור, בהודעת הטקסט ששלח פלג לאביה של המתלוננת נגד בוכריס הוא כתב: "בין עורכת הדין שלכם בנון (הטעות בשם כך במקור) ובין חדשות 2 יש נתק אחרי שבחרה לשקר אותנו לאורך הפרשה כולה כמו גם אמש. אתה מוזמן, ככל שתרצה, לשוחח בעניין עם עודד בן עמי שישתף אותך בשלל שקריה והמניפולציות שהפעילה". 

עו"ד אביטל בן נון // צילום ארכיון: מישל דוט קום

בהחלטתו כתב השופט סגן הנשיא חדיד כי "הנתבע (פלג) לא הוכיח כי פרסום לשון הרע במסגרת ההודעה ששלח לאביה של המתלוננת, היה אמת. בנסיבות העניין, מאחר ותחולת הגנת אמת בפרסום מותנית בקיומם של שני תנאים מצטברים - הפרסום היה אמת ולציבור יש עניין בו- ומשהגעתי למסקנה כי התנאי הראשון אינו מתקיים בנסיבות מקרה דנן, אזי מן הדין לדחות את הגנת אמת בפרסום ללא צורך להידרש לקיומו של התנאי השני".

עוד הוסיף השופט וקבע כי: לפלג לא מתקיימת גם הגנת תום הלב וזאת מאחר שהנתבע או מי מטעמו לא נקטו טרם הפרסום באמצעי סביר כלשהו על מנת להיווכח באם אמת הוא, אם לאו.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-09 10:01:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE0MDc30gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE0MDc30gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "תביעת דיבה: גיא פלג יפצה ב-15 אלף ש - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.