Search

גנץ: לא הייתה התקדמות עם רה"מ; לפיד: נתניהו רוצה - וואלה!

גנץ: לא הייתה התקדמות עם רה"מ; לפיד: נתניהו רוצה - וואלה!

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר היום (שני) כי פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו הייתה עניינית, אך עם זאת לא הושגה בה התקדמות ממשית לקראת הקמת ממשלה. "אני מקווה שנצליח בהמשך", אמר גנץ בפתח ישיבת סיעת כחול לבן. "נעשה את כל המאמצים כדי שהכנסת הזו תמלא את ימיה. אני מתחייב גם בתקופת המעבר הזו לקדם כל נושא שצריך וניתן לקדם".

"איננו דורשים רק לאחוז בהגה", הוסיף גנץ. "אנחנו דורשים לקבוע מה הדרך שבה אנחנו רוצים לנסוע. פגשתי הבוקר יחד עם יאיר לפיד את קושנר ופרידמן, שוחחנו על סוגיות האזוריות השונות והתהליך המדיני. מסתכל כאן סביבי ורואה בביטחון קבוצה שיכולה לטפל בכל האתגרים האלה, בשקט, בעוצמה וברצינות".

"זו קבוצה שהציבור נתן בו את אמונו", המשיך גנץ. חברי הכנסת של הליכוד הרימו את ידם בשנה האחרונה פעמיים בעד בחירות. אנחנו בכחול לבן רוצים להקים ממשלת אחדות ליברלית ורחבה, ממשלה של הרוב שתשרת את הכלל. הגיע הזמן להכריע בעד אחדות ונגד בחירות. אחד הקשיים מול הליכוד הוא ההתעקשות לבוא עם הבלוק ואינה מוכנה לבוא לדיון ענייני על קווי יסוד שהציבור צריך ורוצה אותם".

שותפו של גנץ להנהגת המפלגה, ח"כ יאיר לפיד, האשים את נתניהו בקיפאון במגעים. "ההבדל בין 28 הימים של נתניהו לשלנו, הוא שנתניהו לא ניסה להקים ממשלה ואנחנו כן", תקף בפתח ישיבת הסיעה. "נתניהו השתמש בתקופה הזו רק לדבר אחד - לדחוף לבחירות. זה מה שהציעו לו עורכי הדין, זה מה שהוא צריך בשביל כתבי האישום. אנחנו לעומתו רוצים להקים ממשלה. בממשלה שכחול לבן תוביל - ישראל ביתנו והעבודה יהיו שחקני מפתח. הליכוד יהיו שותפים ובני גנץ יהיה ראש ממשלה. הוא יהיה ראש ממשלה כי אנחנו ניצחנו בבחירות. כי רוב העם הלך לקלפי ואמר שרוצה שינוי".

לדברים הצטרף גם ח"כ משה יעלון, שטען כי המדינה "תקועה", כלשונו. "מה יותר נכון שבני גנץ שניצח בבחירות יקים ממשלת אחדות ליברלית המבוססת על כחול לבן והליכוד", אמר. "כבר למעלה משנתיים שנתניהו דואג לנתניהו, הוא מוכן להקריב אינטרסים רבים כדי להימלט מספספל הנאשמים".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-28 13:03:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjAyNzXSAQA?oc=5
52781651613143

Bagikan Berita Ini

0 Response to "גנץ: לא הייתה התקדמות עם רה"מ; לפיד: נתניהו רוצה - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.